21.03.2013
Модуль 9. Рефлексія
У цьому модулі ми обговорили створені приклади учнівських робіт і засоби їх оцінювання та як можна допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні.
Я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів та створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створила інструменти для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Внесла зміни до Плану вивчення теми.
Почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Я проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів та створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні. Створила інструменти для підсумкового оцінювання та навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів.
Внесла зміни до Плану вивчення теми.
Почала планувати інструктивні матеріали для навчального проекту.
Автор: Гаврилюк О.І.
Бажаю успіхів у плануванні інструктивних матеріалів для навчального проекту
ОтветитьУдалить